vineri, 17 septembrie 2010

Bancuri cu blonde

- Ce face o blonda cand afla ca 90% din accidente se intampla in casa?
- Se muta.

Secretara blonda catre patronul sau :
- Domnule director, salariul meu nu este raportat la capacitatile mele.
- Stiu, dar chiar nu te putem lasa sa mori de foame.

Patru prietene tinere si frumoase si-au petrecut concediul impreuna la mare, fara barbatii lor.
La intoarcere, pe satena au apucat-o remuscarile:
- Fetelor, am sa-i povestesc barbatului meu de cate ori l-am inselat in concediu.
Bruneta: - Ce idioata!
Roscata: - Ce curajoasa!
Blonda: - Ce memorie!

Doua blonde.Una pe malul unui lac,celalta pe celalalt mal si nu era nici un pod.Una dintre ele o intreaba pe cealalta:
-Vai draga ,da` cum ajung eu pe malul celalalt?
Cealalta blonda ii raspunde:
-Pai esti deja , draga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu