joi, 12 august 2010

Bancuri

Bula merge cu tatal sau la cumparaturi.Copilul vede intr-un magazin o jucarie
Bula; Tata, tata cumpara-mi jucaria asta!
Tata; Nu pot!N-am bani
Bula:-Dar nu e scumpa!Costa 12 si trei de 0
Tatal Trei de 0 am dar mai mult nu.

Bula si Strul se intalnes pe strada.Bula avea un sac cu el.Strul intreaba:
-Ce ai in sacul ala?
-Niste gaini.
-Daca ghicesc cate ai imi dai si mie una?
-Daca ghicesti cate am ti le dau pe amandoua.

- Esti condamnat la 10 ani de inchisoare. Doresti sa mai adaugi ceva?
- Vai de mine, d-le judecator, mai curand as vrea sa scad!

Judecatorul intreaba martorul la proces:
- La ce distanta v-ati aflat de locul accidentului?
- La 6 metri si 75 de centimetri.
- Si cum de stiti asa de exact?
- Cand am vazut accidentul, mi-am dat seama pe loc ca voi fi intrebat la proces de vreun tampit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu