sâmbătă, 7 august 2010

Perle profesori

E lesne de sesizat si întelege toata lumea.


La ora de geografie: "Lacul Rosu nu se numeste Rosu pentru ca e rosu, ci pentru ca asa i se spune".



Folosesti hârtia de filtru de parca te-ai sterge undeva...



Hai ca va nauceam cu lucrarea asta.



Economie: Nu tre' sã notati tot ce spun eu. Eu mai spun si prostii



Informaticã: Eu mã bucur cã vã fac sã vã simtiti bine dar hai totusi sã nu ne simtim chiar asa de bine!



Vrei sã spui cã într-un pahar sunt 200 tone de apã? Ãsta e visul oricãrui betiv!



Elev:Dar am mai facut o data asta!

Prof:Nu-i nimik.Am facut-o o data acum o facem incontinuu..


Bai, tipati aicea ca în jungla! Trebuie sa tragem o frontiera sa va separam. Zona tropicala de o parte, clasa XI G de cealata parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu